I miss You ;(
Nurul Ernira sorry sayangg aku tinggal kan kau , aku terpaksa , hati kita tak saling menyanyangi , aku harap kau dapat cari yang lebih baguss dari aku :( Aku Amir Abdilah , memang tak boleh pakai untuk kau , kita memang tidak boleh bersatu lagi . Kita sesuai jadi kawan je . Aku harap kau faham , Setiap hubungan , mesti ade pergaduhan , mesti ade jealous , tipu lhaa kalau tak ade , betul tak ? haha :D sedih sedih pon , boleh buad lawak kan , aduhh , Amir Amir , ape nak jadi lhaa kau niee ;) Gemok's Aku sayangg sangat kat kau , harap harap kalau kita panjang umur , kita dapat bersama lagi okayy ;) kau jangan nakal nakal tau , aku tak nak dengar cita yang tak elok tentang kauu , aku harap kau dapat bersabar dengan hubungan kita okayy;) dah arr , aku dah tak tahu nak cakap ape dahh , Byee :) , IMissyou :*